Politica de livrare, plata si retur
- Home
- /
- Politica de livrare, plata si retur
Politica de livrare, plata și retur
1. Livrare servicii:
- 3G Production & Maintenance SRL, prin brandul mTehnic Group, presteaza
servicii de amenajari si mentenanta tehnica in locatia clientului, la cererea
acestuia. - De asemenea, mTehnic Rezidential SRL, CUI 46952824, cu sediul social in str Buzesti
nr 75-77, birou 19, et 8, divizia de persoane fizice a grupului, are dreptul
de folosinta asupra site-ului mtehnic.ro si al aplicatiei mTehnic Residential.
Toate drepturile detinute de 3G Production & Maintenance sunt acordate prin
extensie si companiei mTehnic Rezidential. - Clientul poate plasa o comandă pentru serviciile dorite prin intermediul aplicației
noastre mobile si/sau de pe site, din contul sau de client, selectând data și ora
dorita pentru intervenție. - Se considera livrarea serviciilor momentul in care echipa de tehnicieni mTehnic a
ajuns in locatia clientului si a realizat serviciile pentru care a fost contactata. - În cazul unei urgențe, timpul maxim de intervenție este de 2 ore de la momentul
plasării comenzii. Doar o serie de servicii pot beneficia de interventie de urgenta,
lucru specificat in aplicatia mTehnic Residential si pe site-ul mtehnic.ro. - Echipa noastră va respecta termenul stabilit impreuna cu clientul și va asigura
furnizarea serviciilor conform specificațiilor acestuia si in baza expertizei realizate
in locatia clientului.
2. Politica de retur si/sau anulare pentru servicii persoane fizice:
- O comanda transmisa poate fi anulata din contul de client, atat timp cat are
statusul “comanda plasata” sau “acceptata”. In situatia in care echipa a ajuns in
locatia clientului, comanda nu mai poate fi anulata. - Pentru situatiiile in care echipa s-a deplasat in locatie dar interventia nu s-a
materializat, din motive ce nu tin de capacitatea mTehnic de a rezolva solicitarea,
se percepe taxa de deplasare in valoare de 100 lei. - Data fiind natura serviciilor prestate de către echipa noastră, acestea nu pot fi
returnate. - Clientul este de acord cu această politică la semnarea contractului de prestări
servicii. - În cazul în care clientul nu este mulțumit de serviciile furnizate, îl încurajăm să ne
contacteze pentru a discuta orice aspecte și ne vom strădui să găsim soluții
adecvate pentru a remedia situația.
3. Plata abonamentului de mentenanță tehnică si a serviciilor extra abonament
pentru persoane fizice:
- Plata abonamentului de mentenanță tehnică pentru clienti rezidentiali se face în
avans. - După efectuarea plății, abonamentul intră în vigoare, iar clientul beneficiază de
serviciile si reducerile incluse în pachetul ales. - Clientul este responsabil de asigurarea fondurilor necesare pentru plata
abonamentului înainte de data de expirare a acestuia, pentru a evita întreruperea
serviciilor de mentenanță. - Plata serviciilor extra abonament se face la finalizarea interventiei solicitate, pe
baza facturii emise si furnizata in contul de client. Plata se realizeaza prin
debitarea cardului bancar.
Aceste politici sunt concepute pentru a asigura o experiență clară și transparentă pentru clienții
noștri și pentru a ne asigura că serviciile noastre sunt prestate într-un mod eficient și
profesional.